Melowe

Alla inlägg under augusti 2010

Av melowe - 6 augusti 2010 10:14

  

Av melowe - 5 augusti 2010 22:17

Här har ni en riktigt bra part av "sweet teamrider", "sweet team manager" och även Melowe supporter Mr Björn "Bjerten" Holmenäs! Riktigt bra part!

ENJOY!





Av melowe - 5 augusti 2010 21:47

  

Av melowe - 3 augusti 2010 20:56

Idag kom Melowes absolut första produkter! T-shirts och lite tygpåsar.

Hoppas ni gillar vad ni ser :)




     

Svart med guld tryck. (Storlek Large)


  

Vit med guld tryck (stolek Large)


  

Svart tygväska med guld tryck. (earth positive)

Av melowe - 3 augusti 2010 20:45

Josef Scott skar upp sitt öra lite på "read between the lines"   

Av melowe - 3 augusti 2010 14:25

Här kommer en riktigt gammal bild!

  

Tagen av: Pontus Alv

Av melowe - 3 augusti 2010 12:19

Här kommer en riktigt bra bild på Koffe Hallgren!

   Tagen av Per

Av melowe - 3 augusti 2010 10:40


Tänkte att jag ska lägga upp lite gamla bilder här, både på mig och på andra i Melowe familjen.
Både bilder som har och inte har publicerats.
Idag börjar jag med en sekvens på mig själv från en Adidas session som hölls på bryggeriet  (malmö) i vintras.

Tänkte att jag ska lägga upp lite gamla bilder här, både på mig och på andra i Melowe familjen.Både bilder som har och inte har publicerats.


Idag börjar jag med en sekvens på mig (Martin Pennlowe) från en Adidas session som hölls på bryggeriet  (malmö) i vintras.  Tagen av: Martin Hallberg


Skapa flashcards